Na úvod:
- klientům je kancelář schopna nabídnout paušální měsíční, čtvrtletní a roční sazbu nebo sazbu dle počtu dokladů, popřípadě kombinaci těchto sazeb;
- zde uvedené ceny jsou základní a mohou se lišit podle individuálních požadavků klienta;
- naše služby jsou na odborné úrovni, a proto jsou v cenách samozřejmě zahrnuty i náklady na odbornou literaturu, školení, daňové poradenství apod. ;
- platíte vždy jen za služby, které jste si objednali.
Orientační ceník účetní kanceláře:
- nabízíme cenu za kompletní zpracování daňové evidence nebo účetnictví podle počtu dokladů, pro plátce DPH 25 Kč za doklad, neplátce 22 Kč za doklad, bez dalších poplatků;
- jednorázové roční zpracování daně z příjmu fyzických osob pro nepodnikatele 400 Kč a pro malé živnostníky 1900 Kč;
- výpočet daně z příjmu fyzických osob pro podnikatele, včetně podání finančnímu úřadu 2 000 Kč;
- výpočet daně z příjmu právnických osob, sestavení roční závěrky a přílohy, včetně podání finančnímu úřadu 5 000 Kč;
- zpracování mezd od 320 Kč za jednoho zaměstnance a kalendářní měsíc;
- pro zákazníky s větším objemem dat nabízíme paušál od 10 000 Kč měsíčně plus 17 Kč za doklad;
- vypracování výroční zprávy od 3 200 Kč;
- roční audit již od 80 000 Kč plus dopravné;
- zveřejnění účetní závěrky ve sbírce listin obchodního rejstříku 200 Kč;
- ceny za další práce jsou v hodinové sazbě 300 Kč za práci účetní, 900 Kč za konzultace a práce účetního poradce, 2 000 Kč za právní a auditorské služby;
- ceny nezahrnují DPH.
Neváhejte nás kontaktovat. S potěšením pro Vás připravíme cenovou nabídku šitou na míru pro Vaši firmu.